2019年1月28日

長者高官拍片鼓勵長者

筆者又有新感想,醒起其實高官想鼓勵長者搵工的話,自己拍片鼓勵佢地就得啦,因為本屆政府已經以身作則,聘請多名無能長者做官,證明長者搵工係冇‧難‧度。

例如,羅致光可以拍片說:「我65歲,高分低能,都有人請我做局長,you can do it!」

林鄭可以拍片:「我61歲,做官以黎冇咩政策有過好下文,又唔識用八達通又唔識買廁紙,都有人搵我做特首,you can do it!」

張建宗:「我68歲,做咁耐官冇人講得出有過咩政績,一樣升到政務司,you can do it!」

陳茂波:「我63歲,又囤地又劏房,都做到發展局長同財政司,you can do it!」

鄭若驊:「我60歲,犯法僭建一樣做到律政司,you can do it!」

劉江華:「我61歲,只係個輸左選舉的賣剩貨垃圾桶,都賺緊30幾皮,you can do it!」

楊偉雄:「我63歲,冇人知我講緊乜話,都搵到工,you can do it! 不過我見過 steve jobs 架...」

陳帆:「我60歲,非常平凡,都撈到局長做,you can do it!」

沒有留言:

張貼留言