2019年1月26日

象徵式扣高官3萬蚊人工

林鄭政府「大腦/腦細」勞福局局長羅致光繼續為提高長者綜援年齡解畫,指以後60-64歲綜援人士如果不參加「自力更生支援計劃」,不但無法取得「補鑊金」的1040元,更會被倒扣200元,形容是「象徵式」懲罰。筆者同意有能力者都應該自力更生,但係有參加就有額外一千,冇參加就冇,咪已經夠囉。倒扣二百,仲要叫做「象徵式」,我就真係諗極諗唔明。

根據社署網頁,一般成年綜援 (非長者/兒童/殘疾) 每月金額,視乎家庭情況,為2000元上下。例如單身人士就是2455元,200元就即是8.14%。8.14%都只係「象徵式」?換個計法,現時特首及一眾司局長的月薪為41萬6500元至33萬5100元不等,8.14%就是33930元至27300元。不知羅致光會否同意,扣佢地3萬蚊人工都係「象徵式」?

可能羅致光係以自己33.5萬月薪睇200元,咁就當然係「象徵式」啦,不過在一般市民,仲要係綜援受助人來睇唔係呢。我仲以為作為社福系教授同勞福局局長,理解市民特別係基層市民的需要係好重要添,原來唔係,一切都係冷血地機械式睇盤數就得,咁不如陳茂波去教社工/管福利啦。IQ160爆棚喎,睇到人眼火爆就差唔多。

沒有留言:

張貼留言