2017年12月16日

我信董建華,冇拉布香港有救!


眾所周知當年差點搞到老豆公司和香港破產,現在卻華麗轉身成政經界KOL的董建華,曾多次說香港的各種問題,包括GDP增長慢過深圳、政府搵地起樓困難、大型工程超支等問題,都是政治爭拗、立法拉布、議而不決、停滯不前所致。因此,根據「董建華理論」,筆者大膽預計,立法會修訂議了事規則,形同終結了拉布,明年香港可望:

- GDP增長8% (與深圳相若)
- 高鐵、港珠澳橋、機場三跑等大形工程不會再有一毫子的超支
- 公屋居屋建屋量增至一年4萬伙,再往後恢復每年8萬5的盛況
- 全港人工像90年代未有拉布時一樣,年年雙位增長
- 恆指像道指屢創新高,首先是4萬點

故此,大家記得奔相提示親友長輩 (尤其是支持修訂議事規則那些),明年肯定有大茶飯食,千祈咪走雞,快點入市等食魚翅撈飯,那就功德無量,阿彌陀佛。

(ps 如果冇的話請問董建華點解,我唔係經濟專家,佢先係。董生講的一定岩,如果唔係新聞成日報道佢,建制派又成日提住佢黎做乜,係咪?所以我信董建華!)

2 則留言:

  1. 「明年肯定有大茶飯」
    但係又話
    「冇的話請問董建華點解」
    假才子不愧為假才子
    講中左就你叻
    講唔中都唔關你事
    個頭盔戴得唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 講中左就係董建華叻
      講唔中就梗係要問董建華

      假才子係提醒大家呢個 KOL 做過呢個預言

      刪除