2017年2月3日

林鄭要講「商界不喜歡我」幾多次?

她又講了!就像廣東人開口埋口都問「食左飯未」,林鄭又再講「商界不喜歡我」了!即使她身邊有陳智思和夏佳理做左右門神,再旁邊一點或後面又有查史美倫、戴德豐、盛智文、吳光正個仔、黃志祥個仔、李國寶個仔、大劉個仔、霍英東個仔......都依然要強調「商界不喜歡我」!再看那個競選團隊主席/顧問名單,有李兆基、李宗德、郭鶴年、梁志堅、羅康瑞、林建岳、楊釗、鄭慕智、羅仲榮、盧文端、胡定旭、陳永棋、許榮茂、洪祖杭......好肯定商界不喜歡林鄭,就像梁振英最有誠信,李嘉欣最憎講粗口一樣。我唔知啦,可能她以為風水陳講一百次「你好靚」小甜甜就真的會變靚。

除了這些商界人士,林鄭亦獲得多名港人都很喜愛,公認有很公信力的政界人士「Q嘜認證」,好像張融啦、范婦人啦、譚惠珠啦、李國章啦、紀文鳳啦、梁愛詩啦、鄭耀棠啦、吳亮星啦、管浩鳴啦.....我好肯定這場造勢大會之後,林鄭的民望會爆升,超越曾俊華!

沒有留言:

張貼留言