2019年1月22日

難分大腦定腦細

曾經,有個人被稱作民主黨大腦。講緊當然就係IQ160的羅致光。我唔知點解佢會做到民主黨大腦,可能佢IQ高,但淨係要IQ高的話去些甚麼資優學生會度求其「的」個人都有啦。如果講業績,好似佢做咁多年大腦民主黨的表現就一年衰過一年,根本就係腦細,晨早該炒。基本上,我懷疑羅致光做大腦/腦細係拖累民主黨,所以我覺得民主黨應該開香檳慶祝依個大腦/腦細去左777度,輪到777受其害。我真係恭喜妳呀!

民主黨歷年立法會選舉戰果 (議席/得票率) (直選only)
1998 9席 (20席直選) / 42.9%
2000 9席 (24席直選) / 35.0%
2004 7席 (30席直選) / 23.7%
2008 8席 (30席直選) / 20.7%
2012 4席 (35席直選) / 13.7%
2016 5席 (35席直選) / 9.2%

777受咩害呢?長者綜援風波。其實都唔只係羅致光的問題,畢竟有人指出以往政府都有計劃過,再加上有777依個乜都要計一餐婆乸數的公務員腦特首,冇羅致光都遲早會咁做。不過至少對我黎講,件事好笑在,依頭cut錢本來係為長遠人口乜乜乜,轉個頭就為左比親中派有得唔見間廠成功爭取粒糖,又整個短視到暈的就業津貼,好明顯依個政府就冇晒方向,見招拆招。不過777係咁架啦,口講就天下無敵咩管治新風格,其實咪又係咁。

話時話我同羅致光有過一面之緣,雖然都係我識佢佢唔識我果隻。我仲在港大讀書時,上過佢一堂。我都自問領悟能力高的了,上咁多其他教師 (廢唔廢都好) 的堂我都明,唯獨是羅致光果堂我完全唔知佢up乜。可能你話人地IQ高,太高層次我理解唔到。可能啦,但我覺得,你屈埋係房做research係一件事,講到教書,講到學生明都應該掛。又或者,純粹我唔係果D唔明就會話「依個人真係高深勒」果隻人。可能民主黨好多依D人,我唔知。

By the way,壽命延長就要延長長者定義,咁係咪都應該改埋其他野?例如120歲時,免費教育起碼到30歲啦吓話?關愛座起碼80歲先坐得啦吓話?唔知衰11洗唔洗改埋一份?

沒有留言:

張貼留言