2019年1月7日

為了焦土 支持鄭若驊永續律政司

香港又有高官醜聞,眾人又例牌叫人下台,我不以為然。

好多人仍然心存幻想,香港的制度是成功的,現在只是被幾粒小小的老鼠屎搞禍,撇走了就沒事。真係?計我話香港在內外夾擊下,已經病入膏肓徹底淪亡,外被中共全方位箝制,內則班建制個個無恥無極限。所以換走一個中共爪牙,頂上的只會是另一個中共爪牙,不會有改善。講白啲,你唔係諗住林鄭會良心發現換個好人做律政司呀?

既然如此,不如讓依個擺明又廢又冇品的人永續做落去,讓全世界都夢醒,香港正苦真係冇得救。重點係全世界,即包括外國勢力。對外國勢力而言,香港的僅餘價值,是同大陸不同的法制和法治。如果冇法治保障,隨時變臉告你侵權或者洗橫手封殺你,跟住打親官司都係公佢贏字你輸,有咩錢賺都係假,南柯一夢。正所謂警察、ICAC、出入境、證監、交易所、律師公會、法官...全部都係中共嘅人,你真係放心喺依度做生意?

所以有個擺明破壞法治同聽大陸支笛的律政司,將有助加速外國勢力對香港法治失去信心,加速取消香港關稅區同各種「獨立」待遇,香港失去中共做暗中交易的定位,利益集團徹底崩潰。對想「焦土」的人來說,沒有比這更有效的招數的了。

沒有留言:

張貼留言