2018年7月4日

只許州官英國護照 不許百姓英文提問

早排「特金會」已經慨嘆過,政府同親中派自己冇國際視野,將香港由「國際都會」降格成「大灣區城市」,依家又要嘆多次了。咪因為林鄭話講英文「餵屎貪」(waste time) 囉。

其實眾所周知,香港好多外國人或前外國人定居架嘛,例如林鄭佢屋企人啦,Package Lau、陳智思、陳啟宗、梁君彥、薑融啦,仲有「范婦人」同「豬姐」等等,多不勝數,未能盡錄。唔用英文,略有歧視之嫌囉。

就算唔講係咪歧視,我怕開左個頭講英文係「餵屎貪」,遲D印英文文件係唔環保,路牌印英文係晒位,地鐵英文廣播又"ar"時間,請英國法官又晒人工,甚至學校英文堂都係「餵屎貪」。反正親中派咁唔中意英國法官,正好藉機將佢地炒魷。政府咁中意洗我地香港細路的腦,一於將英文堂改晒做習思想堂。

有朋友問,如果CCTV記者要林鄭用普通話又係咪「餵屎貪」。咁就梗係唔係啦。時代唔同嘛,轉左老細嘛,「國際都會」變左「大灣區城市」嘛。以前殖民地時代,識英文唔識中文就係高等華人,依家變左識普通話唔識廣東話至係高等嘛。我估林鄭遲早話用廣東話係「餵屎貪」,索性全部答問用普通話,等習總開CCTV時聽得到嘛。

我仲諗到一招,就係出動張建宗。皆因張建宗的普通話同廣東話係一樣的,出動佢就可以同時滿足晒普通話同廣東話記者了,幾方便呢。不過學某電視台記者話齋,政府同親中派唔好講咁多廢話就最唔「餵屎貪」了。

沒有留言:

張貼留言