2018年7月14日

炸左佢再起過 哥倫比亞都識梁愛詩

截圖自BBC報道
https://www.bbc.com/news/av/world-latin-america-44802768/colombia-s-tragedy-road-bridge-demolished

「不如炸左佢再起過!」梁愛詩當日提出的高鐵西九站問題解決方案,如今竟在地球另一端實現。講緊是外媒報道,哥倫比亞一條興建中的大橋因年初發生工業意外,調查後發現設計和安全有問題,當局唔係「洗濕個頭」就幾歹都要起落去,而係一於炸左佢再起過。

諗落,梁愛詩方案其實有不少好處。例如,炸左佢再起過,即是要長一倍時間去起,工人就可以繼續有工開,工程界又多一倍市民血汗錢呃,無能官員又多一倍可以貪落袋。如果可以早日決定揮淚炸大橋,亦都可以免去用特權法調查的需要,議會唔需要搞太多政治,相關公司唔會造成好大滋擾。一句到尾,馬時亨你O唔OK?你話OK就OK架啦。

沒有留言:

張貼留言