2018年6月30日

公眾利益事小 馬時亨放假事大

雖則過左成個禮拜,都係想講返件事。政府就工程問題要求港鐵交報告,港鐵話公眾假期,第日再交。香港商界睇死個廢柴政府,就阿水都知,不過寸到咁都算少見。

眾所周知,香港係官商鄉黑勾結社會,望下恆生指數,上榜的港資企業全部靠政府政策傾斜搵錢,早幾年仲榮登英國《經濟學人》雜誌「裙帶資本主義」排名冠軍。港府響有錢佬面前,就乜都「喳」一聲仆倒去做,僭建唔查霸地唔查,話冇人手喎。響升斗市民面前,就蝦蝦霸霸,街邊拾垃圾阿婆都搵十幾廿丁友去圍佢。大家交咁多稅,唔係愛黎改善醫療教育安老,係拎晒去進貢商界,或者養陳帆楊偉雄依班「人才」。

政府中意利益輸送比工程界依隻吸血鬼,乜野大白象都批,又係理所當然。總之一話對經濟有利,有人等開飯,就超支幾倍、起豆腐渣都冇後果,立法會肯定唔會say no或者用特權法,撳機都冇咁好撳住黎搶。唔知點解工程界要開飯就要比錢,公院排隊排到病人死又唔要比錢架喎。以前讀 econ 都有教,挖個窿又填返佢,都係製造就業同GDP架。所以我建議用「梁愛詩方案」,成條沙中綫炸左佢再起過,咁就肯定可以製造就業同GDP多幾年了。想倒更多錢落海呀?高鐵同港珠澳橋都係咁做囉。So easy。

所以就算港府係港鐵大股東,港鐵董事局坐左一班官員,都一於驚你有牙,睬你都戇。交通政策,以港鐵為世界中心制定,有新鐵路開就即cut巴士小巴;票價有加冇減機制,奉旨掠市民水;仲連樓都有得起同賣。仲有,唔好望記果件乜鐵路野都唔識,靠關係就做到港鐵主席的馬時亨。反正啲野錯到七彩佢都唔會識,仲同外面講佢話OK就OK,咁好呃的水魚老細去邊度搵呀,下面啲人仲唔有幾大玩幾大。

林鄭以前講過乜野三座大山,最近又話冇講過啦,果然盡得老董「八萬五之術」真傳。不過都唔係咩新事,當年林鄭對新界村屋僭建都已經係咁啦。

沒有留言:

張貼留言