2016年12月17日

有分別架


阿媽開 CCTVB 新聞,睇到葉劉話自己讀經濟多過鬍鬚曾,因為曾大學係讀 archi,自己就讀過 business school,有分別架,咁喎。

我聽見時就諗起,咁我以前讀過 school of economics,咪應該都好識經濟囉。跟住再諗起,我果陣係跟 department of government,即係政府嘢我都好熟喎。嘩,經濟又識政府又識,莫非我至係真命天子應該做特首?

諗落又係呀。葉劉,你係 business school 咋,我係 school of economics 呀,有分別架。仲有你唔好成日周圍同人講你第二次去 stanford 時係讀政治呀,你個 degree 係 east asian studies 呀,有分別架。

然後下一段新聞係梁振英,阿媽睇見就話「喂依條友 surveyor 添咋喎!」

我「所以唔識做特首囉。」

沒有留言:

張貼留言