2015年10月3日

[閒聊] 港大‧父子‧對話‧續

昨晚吃飯爸爸又講起港大

爸「細佬,我諗落,發覺你講得真係岩」(*我有個阿哥,不在場)

我「講緊邊樣?」

爸「我自以為認識果D人,王易鳴又好,陳坤耀又好,佢地唔會咁無恥,但我睇錯晒,反而你地就睇岩左。我以為認識佢地,其實我係最不認識佢地」

我「咁...都...正常既,你見到佢地果陣,唔會講D咩政治野架嘛,咪都係傾D濕碎野」

爸「都係」

我「陳坤耀你都識?冇咩聽你講過」

爸「佢係我大學 tutor」

然後講了一些陳坤耀私生子的事,之後又講起陳坤耀太太

爸「港大有兩個女人都叫 Rose,一個係陳坤耀老婆,另一個叫楊紫芝...」

我「楊紫芝?好似聽過依個名wor,話佢會做校委」

爸「係?」

我「係呀果日聽同事講起......我搵下先......(拎出iphone上網),搵到啦,『校委會昨討論兩名委員增補事宜,醫學院榮休教授楊紫芝答應加入校委會,但另一獲邀的港大基金副主席潘燊昌則以未能抽空為由婉拒邀請』」

爸「潘燊昌?我都識佢丫,我地都係明原堂架」

我「嘩真係個個你都識wor」

媽「依個社會識多d人係有用既」

我「唔知啦,有時唔識佢地既人先睇得透,識佢地的反而當局者迷」


沒有留言:

張貼留言